Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

poniedziałek, 9 lipca 2012

Jestem nienormalna i jestem z tego dumna

Leżę na fotelach w salonie i myślę sobie jakie to dziwne, bo przecież na nich z zasady powinno się siedzieć. Przechodzę przez Sferę (centrum handlowe) i widzę dziumdzie (dla niezorientowanych "plastic is fantastic"). Miliony dziumdź nagle wyległy na ulice, prężą swoje ciała prosto z solarki, robią ustami ciup, wytapetowana twarz świetnie się uzupełnia z odblaskową bluzeczką koloru Różowego. Blond włoski walą po oczach jak trzeba. Siedzę w autobusie i czytam książkę. Ludzie się na mnie gapią. Staram się nie reagować. Ludzie się gapią. Jestem kosmitą Przechodzę przez Bielsko w celu zrobienia zakupów i słyszę ośmiolatka (na oko). "Kurwa, spierdalamy!" Nie idę na rockotekę do Rude Boya, bo widok spoconych, upitych gimnazjalistów jest mi niemiły. Jestem kosmitą. Mówię przed wypiciem "no to siup, cztery baby osiem dup" - to karalne bo odbija mi nie tak jak powinno. Przychodzę do szkoły z pasiastą torbą z tworzywa bardzo sztucznego, którą pożyczyłam od dziadka. Używa się jej do noszenia zakupów. Jestem GŁUPIA, bo nie buntuję się tak jak trzeba. Słucham Kaczmarskiego. Jestem Kosmitą. Ubieram się na galowo do teatru. Jestem Kosmitą. Wypożyczam książki z biblioteki jestem kosmitą Nie słucham Grubsona jestem kosmitą szanuję nauczycieli jestem kosmitą Opowiadam z podnieceniem o Romantyzmie (epoka literacka, nie stan ducha)na j.polskim jestem kosmitą jestem kosmitą jestem kosmitą Zakładam beret niemoherowy jestemkosmitąjestemkosmitąjestemkosmitą Mówię, że G. jest fajnym nauczycielem i go lubię jestemkosmitąjestemkosmitą Czytam Lato Muminków po angielsku JESTEM KOSMITĄ Idę na profil pol-hist-antyk z łaciną JESTEM KOSMITĄ JESTEMKOSMITĄJESTEMKOSMITĄ. Mówię, że byłam na koncercie SDM w BCKu i jestem kosmitą, bo normalni ludzie tego nie słuchają. Jestem kosmitą. Nie będę zaśliniona z podniecenia biec przez tłum. Nigdy. Będę kosmitą. Nie bierzemy odpowiedzialności za nikogo i za nic. Jesteśmy nieugodowi i nieustępliwi. Nienawidzimy schematów, więc wymyślamy nowe.Inność jest fajna aż do bólu głowy, ale tylko w wytyczonych przez nas granicach. Młodość ma swoje prawa, więc łamiemy Prawo. Żądamy szacunku, obrażając samych siebie. Moralność nam się ubrudziła, nie wiadomo dlaczego. Kocham Jego głos i mam w dupie, że wygrał XFactora. Chcę po prostu żeby śpiewał. Mistrzowie piosenki poetyckiej. I mam w dupie, co ludzie powiedzą. To dla Mirki

18 komentarzy:

  1. The Fixer! <3 Miło mi! :)
    Dokładnie, miej w dupie co ludzie powiedzą, ile się da. Ja przyznaję, staram się mieć w dupie ich myśli. Mam niestety trzy okresy działania na ludzi.
    1 - pewny - robię najdziwniejsze rzeczy specjalnie, np. idę do tramwaju tyłem.
    2 - normalny - robię rzeczy, których ludzie nie rozumieją, ale dla mnie są normalne i nie czuję przy tym pewności, po prostu jestem zaangażowana w to co robię - np. czytanie książek.
    3 - najgorszy - boję się, co ludzie pomyślą, jestem składnikiem szarego tłumu i chcę zniknąć.

    Grunt, aby 1 i 2 przeważały. Nie można się dać tłumowi :3 Od jakiego przedmiotu jest G.?
    Lubię romantyzm. To tak trochę ja, ale zgodnie z moim mózgiem jestem pozytywistą. Jeszcze dokładnie się nie określiłam, ale wiadomo gdzie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mojej nowej koleżanki z takim ładnym imieniem musi być piosenka.
      Podział na okresy mi się podoba. Sama bym tego lepiej nie zrobiła. Ja jechałam autobusem boso - żółwik :D
      Czytanie książek w dzisiejszych czasach jest rzeczą tak dziwną, że kiedy widzę bliźniego z książką w dłoni, muszę się powstrzymywać, żeby go serdecznie nie uściskać.

      Usuń
    2. Boso?
      Wow! Jestem pod wrażeniem. :3

      Usuń
    3. Myślałam, że babcie mnie zeżrą wzrokiem, ale było warto.

      Usuń
  2. bardzo dobrze, że postępujesz inaczej, niż ogół. warto się czasem zbuntować, zrobić coś po swojemu, zająć się tym, co lubimy, bez względu na innych. podziwiam to uwielbienie do romantyzmu, bo ja mam go już serdecznie dość, ciągnął mi się przez całą II klasę liceum. to już lepsi byli ci wszyscy święci, rycerze, czy inni magowie średniowieczni. a tak swoją drogę to fajnie poznać kolejną uczennicę klasy humanistycznej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję.
      Mnie też jest miło Cię poznać.
      Fajnie, że do mnie wpadłaś.

      Usuń
  3. Słodko, zadaję się z kosmitką i wiesz co? Lubię to.

    Może bądźmy z tego dumni załóżmy partię, pójdźmy do sejmu i przeciskajmy nasze kosmiczne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, czyli lubisz mnie! Kolejna osoba, którą muszę wpisać do fanklubu myślącej inaczej.
      Raz w historii będzie naród mieć przyzwoitych polityków.

      Usuń
    2. Lubię i weź, co potem pomyślą wyborcy :P

      Tak, będziemy nosić cylindry, monokle i mówić "ja z panem nie rozmawiam, bo pan jest chujem i jest głupi".

      Jasno, prosto i na temat. Like a sir.

      Usuń
    3. Nie, prawdziwy polityk, powie dyplomatycznym bełkotem, że kogoś nie lubi, albo zacznie wyzywać od hańb i zdradzeń o wieczorze czy coś.

      My będziemy lepsi.

      Usuń
  4. Ale bycie kosmitą to też jest ciężka odpowiedzialność. Podziwiam cię, że potrafisz to unieść na swoich barkach. ;D

    A moim zdaniem masz całkiem ciekawe zainteresowania. Nie zapominajmy, że niektórzy w ogóle ich nie mają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś z bielska?! O wow, myślałam, ze już nie ma tu ludzi normalnie oryginalnych. Jest elita everywhere You go.... Ohyda! Gdzie Chodzisz do gimnazjum/ liceum? Może w końcu znajdę kogoś normalnego <3 ps. Tez sie na mnie dziwnie lampia jak czytam książki w autobusie. Dziwni ludzie... Majcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę chodzić do Kopera (Kopernik, ale pewnie czaisz o co chodzi).
      A ty?

      Usuń
    2. Hahahaha idziemy do tej samej klasy <3 Majcz.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Iga Maria - w skrócie Mania.
      Miło poznać, już się cieszę :3

      Usuń