Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

sobota, 7 lipca 2012

Jest jeszcze tyle do napisania!

Stanowczo za dużo piszę, ale to przez wakacje. Nadmiar pomysłów i jak na razie czasu, bo siedzę uwięziona w domciu (czytaj- chora)i marnuję czas przed laptopem, zamiast zająć się czymś pożytecznym (czytaj - książki z biblioteki i inne). Może to i dobrze, bo jak we wrześniu udam się do szkoły (z postu grudniowego 2011: Jak tam pierwszy dzień w nowej szkole ( tej cholernej budzie, tym strasznym gmaszysku, tym wytworze wyobraźni człowieka z objawami nerwicy histerycznej- czy coś w tym guście)?)czyli LICEUM, będzie notka najwyżej raz w tygodniu, jeśli nie rzadziej. Powinnam zminimalizować liczbę durnostojek (przedmiotów wolnostojących), do których zaliczają się: moje anioły, kremy, świeczki, pudełeczka, kubki z długopisami, książki leżące luzem nie na półce, kalkulator, wachlarz z Barcelony od Cioci Anety, żuma do gucia (czyli w języku normalnych ludzi guma do żucia), kwiatek, kaktusy, świnia gliniana w naturalnym kolorze pink, pełniąca notabene rolę kosza na śmieci, krowa od kompletu nie pełniąca żadnej roli, wielka szycha(duża szyszka) z Chorwacji od Pawła(kuzyn), mały pluszowy osioł, również w kolorze różowych (zbrodnia, nie cierpię różowego, ale wygrałam go w loterii, a poza wszystkim jest bardzo miły w dotyku), puszka po Pierniczkach Toruńskich (trzymam ją, bo jest ładna), globus, Ilustrowany Atlas Świata, butelka po Kubusiu Play z wodą dla kwiatków, hipisowskie wisiorki w kuferku, czarno-biały ubity wazonik z czarno-białą owcą do kolekcji, pasującą do świni i krowy, zdjęcie dziadków, tacka vintage robiona własnoręcznie przez Magdę, tabletki od bólu głowy. Jakimś cudem to wszystko ze sobą jeszcze współgra, a mój pokój wygląda w miarę normalnie, chociaż opis na to nie wskazuje. Zamówiłam Moominsummer Madness, czyli Lato Muminków po angielsku. I jakoś się kręci. A to piosenka z bardzo ważnym tekstem.

6 komentarzy:

  1. Ahahaha, od razu popatrzyłem na moją kiedyś pustą szafę na której leżą stosy butelek frugo xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, co Ty! Skąd Ci to do głowy przyszło? Nigdy nie mam dość! :) Miło mi, Mańko. Maniu? Hm. Mirka z tej strony :3

    --
    Jeju, zabrzmiało to jakbyś miała bałagan. Chociaż zależy to od biurka. U mnie największą zrzutę biurko przeżywa gdy jest rok szkolny albo uczę się czegoś. Bój się, bój się... syf na całego.

    Piłaś już miksturkę z czosnku (albo cebuli?), miodu, masła i miodu? Jest obrzydliwie kurująca, ale serio. Moja mama mi raz zrobiła i zaczęło mi przechodzić. Kuruj się szybko!

    Grunt, żebyśmy Ciebie czytać mogli. Oby Twoje LO nie było tak bardzo zajmujące i zarazem... nieefektywne jak w moim przypadku. Tak na marginesie, to jest 9 LO w Poznaniu. Le fu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto powiedział to, z tym Bałtykiem?
      Świnia.

      Usuń
    2. Poznań! Nie no ja cię kręcę. Spadłaś mi z nieba. Kocham Poznań przez Jeżycjadę i rozważam osiedlenie się tam.
      To zdrobnienie - od...nie będę publicznie wyjawiać, może jak dostanę Twojego mejla.
      Bo to nie tylko na biurku, na szafkach, na półkach z książkami i jakoś się rozłożyło. Ale, mimo wszystko, powinnam się niektórych rzeczy pozbyć.
      Mam awersję do czosnku, ale jest niezastąpiony. Już mi trochę przeszło ;)
      Naprawdę tak lubisz mnie czytać? Jestem w szoku.

      Usuń
    3. Ten od Bali. Świnia i jeszcze mnie obraża. Ale olałam go. Wykasowuję go z rzeczywistości, nie tylko z gg.

      Usuń
  3. Twój chaos na biurku wydaje się bardziej poukładany niż moje życie. A swoją drogą, lubię sprzątać ale zwykle przeszkadzają mi w tym wszystkie duperele jakie odkopuję po latach i które momentalnie budzą we mnie wspomnienia. W zasadzie to... chyba tylko dlatego sprzątam.

    OdpowiedzUsuń