Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

czwartek, 7 czerwca 2012

Hej dzieci, jeśli chcecie zobaczyć Sekty las, przed ekran dziś zapraszam was! - Klub Kinomaniątek odc.1

Postanowiłam urządzić przegląd najlepszych według mnie filmów (filmików, bądźmy szczerzy, filmiczątek), które nie tyle warto, co powinno się zobaczyć. Odcinek pierwszy nastąpi dzisiaj i chyba przez dłuższy czas będę prezentować nowe filmy. Nosi to nazwę Klub Kinomaniątek, więc jakbyście chcieli lookać na nowe pozycje, to będą one pod nazwami Klub Kinomaniątek (małych Kinomanów, jeśli nie widać o co chodzi) odc.1, odc.2 itd. To tyle z ogłoszeń duszpasterskich, mam nadzieję, że będziecie komentować i oceniać. Pierwsza pozycja, autorstwa Natalii Brożyńskiej, pt."Drżące trąby" jest pozornie wesołym filmikiem, który jednak porusza poważną tematykę.

4 komentarze:

  1. Filmy... jakoś mnie nie przyciągają. Rzadko kiedy oglądam. Wiem, wiem, dużo tracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam naprawdę ochotę obejrzeć ten film ale aktualnie chyba nie dam rady. Po pierwszych 20s. musiałam wyłączyć, tak mi ten głos przeszkadzał. Ale ogółem dobry pomysł ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej;)Racja, filmik porusza poważną tematykę, ale jednak wolę jak jest ona przekazywana w trochę innej formie...;)
    Ale filmik jest fajny. (tak wiem, fajny to niezbyt dobre określenie...)
    Dzięki za komentarz. Rozśmieszyłaś mnie, zarówno jak Twoja poprzedniczka ;)
    Trzymaj się! ;*

    OdpowiedzUsuń