Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

wtorek, 26 marca 2013

Rzal i bul po raz enty

Och, szala goryczy przepełniła się i znowu będę mogła posłużyć się blogiem, jako narzędziem tortur dla pewnej liczby osób, a mianowicie będę mogła wyładować moją frustrację, przelać na papier..ekhm, na ekran ładunek bólu i rozpaczy, jaki we mnie siedzi. Wiem, że się cieszycie.
Otóż porażająca wiadomość jest taka, że M. OBCIĄŁ WŁOSY.
Tak, przeżywam.
Teraz jestem w trakcie wymyślania jakiejś powolnej i bolesnej śmierci w męczarniach. Godnej Gargamela. Ale M.zna niemiecki, to w piekle się dogada.
Pytanie do was, drodzy rodacy: co sądzicie o długich włosach u chłopaka.
Tak, ten post jest żenadą. Ale to mój post.

32 komentarze:

  1. nie przepadam za długimi włosami u chłopaka, a za krótkie też mi się nie podobają.. Jak już to mogą być półkrótkie :D.
    Włosami się nie przejmuj! To tylko białko :), na pewno odrosną! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Długie włosy [znaczy do długości ramion] podobają mi się tylko i wyłącznie u jednego znanego mi chłopaka. Dłuższe nie wchodzą nawet w grę. Jak dla mnie wolę facetów z krótkimi fryzurkami, ale wszystko jest kwestią gustów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam długie, mam wyjebane.

    Ale to że przeżywasz jest w sumie słodkie. Co prawda, za dziesięć lat będziesz mnie błagać bym o tym nie mówił publicznie, ale to taka inwestycja w przyszłość :P

    Tak, chcę Cię dalej znać za 10 lat :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mówię o włosach długich, włosach długich do pasa, włosach pięknych jak wodorosty! (No dobra, M. miał do poł.pleców. Trochę dłuższe.)
      A Ty masz do ramion.

      Ja w ogóle jestem słodka :3 Kto wie, czy jutro nie przejedzie mnie pędząca z prędkością 50 km/h ciężarówka z kapustą, więc nie czyń pochopnych planów na przyszłość ;P

      No ba, a kto by nie chciał!

      Usuń
    2. NO DZIĘKI.

      Dobra, weź skończ, zachowujesz się jak ja.

      Usuń
    3. Prosz!

      To wszystko przez Ciebie. Masz na mnie zły wpływ. Czuję się demoralizowana.

      Usuń
    4. Ja jestem niewinna! To Ty sprowadzasz dziewczęta na złą drogę!

      Usuń
    5. Buaahhaha, prawie jakbym był przystojnym, niegrzecznym chłopcem.

      Usuń
    6. Wszystko się mieści między stopą, a ciemieniem. Wyobraź sobie, że jesteś przystojny :P

      Usuń
    7. Nie rozumiem Twojego polecenia.

      Usuń
  4. Rozumiem Cię doskonale! Uwielbiam długie włosy u mężczyzn, tacy są dla mnie najatrakcyjniejsi :D Ale wiesz, nie chodzi o jakichś spoconych rockmanów ze splątanymi włosami, tacy odpadają. Podobają mi się inteligentni, fajni, zadbani faceci z kucykiem :) Ot, takie upodobanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie się zgadzamy :) Spoceni rockmani odpadają xD
      A tak na serio metalowcy są super, ale muszą mieć te włosy UMYTE.
      Ja mam fetysz związany z długimi włosami.

      Usuń
  5. Zależy jak w nich wygląda i co rozumiesz pod pojęciem "długie". Jeśli chodzi o całkiem długie to mi się nie podobają, ktokolwiek by ich nie nosił. Lepiej wyglądają krótkie, ale może nie widziałam nikogo, do kogo by te włosy pasowały.

    Odrosną =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham długie włosy u facetów, więc się nie zgadzamy. Ale oczywiście dużo zależy od tego, co komu pasuje bardziej.
      Odrosną...Od poziomu rekruta do długich to jakieś 3 latka.

      Usuń
  6. Nie lubię długich włosów u chłopaków, wolę krótkie, ewentualnie nie bardzo długie - super określenie, wszyscy na pewno wiedzą o co chodzi XD
    Sprawdź pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo długie wchodzą do mojego słownika :)
      Sprawdziłam!

      Usuń
  7. Nie lubię długich włosów u chłopaka xD czasami aż mozna zadać sobie pytanie: chłopak czy dziewczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to chyba nie widziałaś porządnych chłopaków z długimi włosami!
      M. jest taki męski, że w życiu byś go nie pomyliła z żadną dziewczyną :D

      Usuń
  8. Długie włosy u facetów są cudowne *-* Nie wiem, kim jest M., ale jeśli dokonał tak karygodnego czynu jak ścięcie włosów, jestem równie oburzona, co i ty. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś mnie rozumie!
      Pomóż mi go ukarać należycie xD

      Usuń
  9. Zależy jak długie włosy. I czy zadbane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie. Ale muszą być czyste oczywiście.
      I nie mówię o żadnej pedalskiej grzywce.

      Usuń
  10. Też bym płakała. Pewnej nocy mi się przyśniło, że mój facet postanowił pofarbować się na blond, a potem ściąć na jeża ;< Rozumiem Twój ból

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiał być koszmar.
      Pozdrowienia dla Twojego faceta :)

      Usuń
  11. hahaha czytajac twoj post pomyslalam sobie o swoim koledze M ktory tez ostatnio scia wlosy i tez jest ddobyr z niemieckiego ! :D moze mowimy o tym samym :)))) hehe

    dlugie wlosy u kolesia sa fajne ale nie mocno dlugie bo popadala bym w kompleksy ze ma dluzssze ode mnie ;) pozdawiam


    www.obiektyw-jak-oko-mitycznego-cyklopa.bloog.pl


    Amatorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że wątpię.

      Za długie powodują pewną problematyczność przy siadaniu xD

      Usuń
  12. Długie włosy u chłopaka. To zależy. Pod warunkiem, że je myje, może być. I oby nie miał jakiejś emo grzywki, od której dostaje nerwowego tiku, który prowokuje dziwne szarpanie szyją, żeby ją odgarnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emo grzywka? Weź przestań!
      Ja tu mówię o prawdziwych, długich, niech już będzie, że metalowych, włosach.

      Usuń
    2. Ja również. Właśnie dlatego dodałam to o emo grzywce. Nienawidzę jej. A na dodatek mam kilku znajomych, co to się uważają za Bóg wie jakich metalowców z Koziej Wólki, którzy idealnie pasują do mojego powyższego opisu. Koszmar.

      Usuń