Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

sobota, 8 grudnia 2012

This is the question

Lekcja j.polskiego, prezentacja "Autorzy fantastyki, jako dziedzice średniowiecza", czy coś w tym guście. Wykonują F., W. i R. Puszczony zostaje fragment Władcy Pierścieni. Mańka ma zaciesz. (Dla niezorientowanych w dalszym ciągu: Mańka to ja, ale uwielbiam mówić o sobie w trzeciej osobie. Przebóg, powiało poezją.)
Anetta: Legolas jest megapiękny.
Mańka: No
Anetta: Powiedziała Mańka, patrząc na R.
Koniec.
Na okazję końca (ale nie świata)odpowiem na pytania Themist
1.Jakieś traumatyczne przeżycie?
O traumatycznych przeżyciach opowiada się na bezludnej wyspie, wychylając flachę rumu. Ewentualnie pięć.
2.Jakieś nietypowe zainteresowanie?
Latanie na miotle, oblewanie ludzi w garniturze woskiem (Dawid, pozdrawiam :D), udawanie tygrysa na środku korytarza w szkole, pielęgnacja zdechłego borsuka na mojej głowie. Jak coś mi się jeszcze przypomni, to nie omieszkam wspomnieć.
3.Czy często zastanawiasz się nad sensem życia, śmiercią itp?
Codziennie myślę o zagładzie świata czekając na przystanku na spóźniający się horrendalnie autobus. Czasem też myślę o śmierci Błajarza, kiedy mówiąc pluje mi w twarz. Ewentualny sens życia pojawia się, gdy mam przy sobie tabliczkę czekolady, kocyk, herbatkę, książeczkę, lub osobę, którą lubię. Po cóż więc o nim nadmiernie rozmyślać. Ale żebyś nie była urażona niepoważnym tonem mej wypowiedzi, powiem, że jestem jedną z tych osób, które myślą w ogóle, a jak już się myśli, to prędzej, czy później dochodzi się do takich tematów.
4.Ulubiona lektura szkolna?
Myślę, że "Moralność pani Dulskiej", która aktualnie co prawda nie jest już lekturą, ale była. Prawdy życiowe Dulskiej są nie do pobicia, chyba napiszę o tym post na blogu ;)
5.Planowany lub obecny zawód lub kierunek studiów?
Jak już pisałam będę się zajmować predykcją przyszłości i prekognicją. Mogę także namalować wyemancypowany bezkres błękitu poprzecznego i zbić na tym fortunę. Ale istnieje także możliwość, iż po prostu, jak człowiek, aczkolwiek nienormalny, udam się na studia humanistyczne i będę się realizować zawodowo w budce z kurczakami. Wszystko jest możliwe.
6.Najszczęśliwszy moment w życiu?
Po dogłębnym przeanalizowaniu tychże momentów, żywię głęboką nadzieję, że takowy jeszcze przede mną.
7.Najgorsze disco polo jakie kiedykolwiek słyszałeś?
Każde disco polo jest najgorsze.
8.Czy uważasz, że masz szczęśliwe życie? Przez tych wszystkich wkurzających osobników, czasem wątpię, ale obiektywnie rzecz biorąc tak. Parę rzeczy bym zmieniła.
9.Twoja najgorsza wada?
A więc mam wybrać tylko jedną? Co ty mi zadajesz, kobieto?
10.Najgorszy numer jaki odwaliłeś w szkole?
Och, Mańka już od najmłodszych lat odwalała różne rzeczy w szkole. Na przykład w czwartej klasie pewien chłopak ją wkurzał, i ona tego chłopaka zdzieliła termosem w łeb. Potem za karę nie pojechała na wycieczkę do kopalni soli, ale było warto. To nie było najgorsze, ale nie chcę was gorszyć za bardzo.
11.Ulubiony superbohater?
Sid z Epoki Lodowcowej. Jak dorosnę, chcę być taka jak on -.-
Swoich pytań nie wymyślam, bo już nominowałam. Więc obejdę zasady.
EDIT:Znowu wcięło mi linka, do bloga Themist. Podły, podły świat, podła, podła moja znajomość internetu, podła technika.

5 komentarzy:

  1. Sid z EL jest boski i jest to jedyny bajko-film, który wielbię! I rzeczywiście całe disco-polo to jeden wielki szajs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygarniesz mnie do tej budki? :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak rozumiem również miękniesz przy LoTRze? Legolas to jeszcze taki sobie, ale za Aragornem szalałam :)
    Będę Cię odwiedzać w Twojej budce z kurczakiem :*

    OdpowiedzUsuń