Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

sobota, 29 grudnia 2012

Proście, a wątpliwe, czy będzie wam dane.

Panie, na nowy rok proszę:
Przywróć mi moje zgryźliwe poczucie humoru. Jeśli taki ma być koszt dobrego samopoczucia, to ja chcę się od czasu do czasu poczuć źle. A jeśli to przez uczucia, to zabierz je, bo mi niszczą wizerunek dowcipnego marudy.
Mniej romantyzmu i liryczności, więcej głupawych komedii, strzelanek, metalu i napoju czarnego, jak śmierć, czyli kawy Frugo(Kawa mi szkodzi. Zdecydowanie).
Brodatych mężczyzn na ulicach, bo jak dotąd wpadam na samych pedziów rodem z 1D.
Tańszych książek, bo jak tak dalej pójdzie, to będę zmuszona razem z całym księgozbiorem przenieść się pod najbliższy most.
Tańszych płyt, również z powodu budżetu. (Oczywiście mogę ściągać z internetu, kto mi broni, ale jak sobie człowiek chce pofolgować i szarpnąć na porządną płytkę, to potem przez tydzień nie je kolacji.
Bardzo mało petard na sylwestra, bo na Zeusa, mój pies kiedyś nie wytrzyma i odejdzie do krainy wiecznych łowów. A ja w Bielsku zrobię drugie Stany Zjednoczone, jeśli rozumiesz moją myśl.
O matematyczne umiejętności. Te cyferki są na prawdę fascynujące, odlotowe i czaderskie, tylko co ja mam z nimi zrobić?
Spokój. Żebym się nie darła na ludzi (Wolne żarty! Skoro oni są głupi, to dlaczego...Ok, ok.)
Motywację do zaczęcia regularnych ćwiczeń fizycznych. I żeby jeszcze były jakieś efekty.
Krainę czekoladą i herbatą płynącej (za mlekiem jakoś nie przepadam).
Łatwe sprawdziany z chemii. Łatwe kartkówki z chemii. Łatwe zagadnienia z chemii. Panie mój, dlaczego nie możemy realizować materiału zawartego w podręczniku?!("Mydło- najlepszy sojusznik w walce z brudem") Jestem tylko skromnym humanistą, pamiętaj!
Sukcesy na miarę uzyskania stabilnej reakcji termojądrowej w plazmie deuteru. Bo mnie interesuje coś więcej od imiesłowowego równoważnika zdania złożonego podrzędnie okolicznikowego przyzwolenia, chociaż niektóre podłe gadziny próbują mi wmówić co innego.
Urodę (No ja wiem, że sprawa jest beznadziejna,ale cycki toby mi mogły urosnąć, nie?)
Czego i wam życzę.
PS.Tak, byłam na Hobbicie, jestem taaaaaaaaaaaaaaka modna!

3 komentarze:

  1. Tak książki i płyty to zdecydowanie powinny stanieć! :D Chociaż ja osobiście kupiłam e-czytnik, jednak mimo wszystko nic nie zastąpi tego zapachu i dotyku papieru!
    A ja za to jestem ścisłowcem i nienawidzę j. niemieckiego czy historii, tak więc tego..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że już nie mam chemii<3 O, z tą matmą tez by się przydało. Mam takie szczere chęci, żeby się jej nauczyć, takie szczere! Zwłaszcza, że nie zdałam matury próbnej ;___;

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi cyckami to bym uważała, za dużo w szpitalach widziałam negatywnych skutków nadmiernego biustu:D
    i hej-chemia jest łatwa:> jest fascynująca, magiczna i przez to bywa łatwa:>
    ale powodzenia w tym 2o13, oby marzenia się spełniły choć...z nimi trzeba uważać, ponoć to o co proismy w rzeczywistości potrafi dać niezłego kopa w dupsko gdy się spełnia:>

    autoportretodczuwalny.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń