Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

piątek, 11 maja 2012

Rozmowa Niewiadomoco

Sami zdecydujcie z kim ta rozmowa Taaaaaaaa... Wybór liceum, no jasne. Tak, wiem wiem. Nie nie zdecydowałam jeszcze. Tak, waham się. Nie, po prostu jeszcze nie zdecydowałam. Wiem, że zostało mało czasu. Zdążę (prawdopodobnie). Jakoś tak się złożyło. Nie, wiedziałam na początku, ale wyniknęły nowe okoliczności. Tak wynikły, wiem. Nie wiem czemu mówię źle. Dobrze, będę pamiętać. Wiem to poważna sprawa, muszę się dobrze zastanowić. Dlaczego zastanawiam się tak długo? To poważna decyzja w sumie. Nie wiem. Nie wiem. Nie wiem. Tak, a podnieca się tym jak szczur ogryzkiem. Oczywiście, już nie będę. Chyba, że mi się niechcący powie. Ten kujon? Nie ona zostaje. A może, kto ją tam wie. A on znowu nie wiadomo gdzie się dostanie. Wybierać to się każdy może, ale czy go przyjmą? Mam iść tam gdzie Gosia? E tam. Możliwe. Tak, rozważyłam wszystkie okoliczności. Dobra, zdecyduję na ostatnią chwilę.

4 komentarze:

  1. Niech się dzieje, co dziać się ma. Wolałabym absolutnie nie ingerować w Twoją decyzję, bo będzie na mnie jak ci się nie spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nie musisz nic mówić znam twoje zdanie ;D A i tak pewnie zrobię po swojemu. Wszyscy mi odradzają Lożerka, więc pewnie tam pójdę na przekór. I będę cierpieć xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale po co cierpieć, skoro można nie cierpieć? (philosophical thought)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby podkreślić swoją niezależność xD wiem, że to głupie. A poza tym w Koprze jest basen. A ja nie cierpię pływać. A w Lożerku ni ma! Plus zdecydownie!
    Odpowiedziałam. Teraz ty!

    OdpowiedzUsuń