Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

czwartek, 17 maja 2012

Na doła najlepsze czekoladki. Najlepiej cała paczka

Siadła mi ambicja. Siadła na środku chodnika i powiedziała, że dłużej nie pociągnie. Ciągnęła rzetelnie jak dotąd cały bagaż - sumienność, dokładność, uczciwość. Ale nagle rzekła, iż już więcej nie będzie skakać. Nie przeskoczy dużego lenia. Tymczasem leń będzie sobie rósł wytrwale, pączkował i pęczniał, zapuszczał korzenie, aż przybierze monstrualne rozmiary. Wtedy już nikt go nie przeskoczy, tylko trzeba będzie obchodzić. Dookoła. Szerokim łukiem. A jak wiadomo, lenistwo jest tak wolne, że bieda je dogania. Byłam na wycieczce szkolnej. Wniknęłam w naturę moich bliźnich. Słownie: czterech. W duszach tych znalazłam: 1)M.B - kucyki pony (dość dziwna pasja jak na chłopaka), gry komputerowe, kwejk. M chce zostać ginekologiem 2)Dawid - (najambitniejszy)religioznawstwo, sekty, sekty, sekty 3)Karolek - palenie na przemian z piciem, ewentualnie odwrotnie, picie na przemian z paleniem 4)Pan F. - cóż można rzec... twierdzi, że nie ma problemu z alkoholem. Chce zostać kardiochirurgiem. (Siostro skalpel, siostro piersiówkę!)

6 komentarzy:

  1. Zawsze możesz poprowadzić amibcję na smyczy. Wtedy nie będzie miała żadnego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wspaniały pomysł. Założę jej jeszcze kaganiec żeby nie pyszczyła. ;)

      Usuń
    2. No widzisz? Sama masz dobre pomysły, żeby poradzić sobie z ambicją. :)

      Usuń
  2. Grunt że wycieczka szkolna udana. Co prawda nie sądziłam że zniżysz się do takiego poziomu mentalnego .. społeczeństwa. Jednakże. Cieszę się, że wróciłaś Kruszynko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, trudno znaleźć inny poziom. Powiem ci, dziwię się,że nie wróciłam wstawiona ;D Ja też cię Kosiam <3

      Usuń
  3. Opowiadałaś mi o tych swoich znajomych xD Są co najmniej dziwni.

    OdpowiedzUsuń