Ty, który tu wstępujesz, żegnaj się z nadzieją!
Wszystkie ewentualne podobieństwa są nieprzypadkowe. Imiona zostały zmienione ze względów bezpieczeństwa. Autor nie odpowiada za bezpośrednie, pośrednie, incydentalne lub trwałe szkody wynikające z wadliwego, błędnego lub niewłaściwego użycia. Uwaga, sceny drastyczne! Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz mieć inne zdanie.

czwartek, 11 lipca 2013

Lista osobista

Dnia 15 lipca udaję się na URLAUB. W związku z tym nie będzie mnie w internetach przez dwa tygodnie. Mnie też należy się odpoczynek. Dodatkowo dzisiaj nadepnęłam na martwego kreta, więc muszę leczyć złamaną psychikę. Gdyby kogoś ścigała mafia, niech w ostateczności pisze na gadu: 39205240.
PS Za górami, za lasami, pod grubą warstwą blond farby, krył się mój kolor włosów...
Utwór z ChilliZet live session, z dedykacją dla tych, którzy chcą odpocząć w te wakacje. Słuchamy dzięki niezawodnej Marice i jej Spokoarmii. Cały koncert możecie znaleźć na YT.

19 komentarzy:

  1. A ja na wyjazd czekam do 21 lipca, ehh. Przyda się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie wzmaga apetyt. Pomyśl - ja już będę po, a przed Tobą całe morze odpoczynku xD

      Usuń
  2. Biedny kret, biedna Mańka ;P
    miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku (kurde, czemu wszyscy muszą teraz masowo wyjeżdżać?!) ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli na gadu będziesz? To ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn nie będę tak, żeby pogadać, ale w razie potrzeby mogę na nie wejść przez tableta, więc jak coś napiszesz, to ja to zobaczę i jak będziesz w potrzebie to odpowiem. Ale przesiadywać na gg nie zamierzam :)

      Usuń
  5. Oj, kret :( A obrazek świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się litują nad kretem - dzięki mnie pamięć o nim została zachowana :D Zawsze to coś, chociaż mam wrażenie, że jemu już to nie robi żadnej różnicy :<
      Dzięki, starałam się xD
      A właśnie, co z naszym projektem, bo coś wszystko ucichło?

      Usuń
  6. Heheszki,
    tu przyjaciel były religioznawca XD
    Posta nie przeczytałem (sorry), ale mam całą masę spraw do obgadania - a jak zwykle zgubiłem gdzieś Twój e mail, telefon i takie tam. Więc bylbym wdzięczny jak byś mi wyslala swój numer na maila ( empirysta@interia.pl ). O ile swojego maila zapamiętałem dobrze.
    Ps. Zostaję w polskę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskę zawsze dobre, jakie by nie było xD
      Wyślę.

      Usuń
    2. To wyślij, bo coś nigdzie go nie widz ;)

      Usuń
    3. Yep, najpierw mi daj mejla, bo ja też nie ogarniam. A w ogóle zmieniałeś nr telefonu, bo ja mam Twój stary.

      Usuń
    4. hmm... możliwe. Ale maila podałem w poprzedniej wiadomości :D Podaje jeszcze raz: empirysta@interia.pl

      Usuń
    5. Moja inteligencja...
      Wysłałam. Doszło?

      Usuń
  7. Przy lisie mój kret wypada blado. Dobrze, że to nie lisa nadepnęłam, bo mnie takie rzeczy wybitnie wytrącają z równowagi psychicznej :<
    Biedaku! 3maj się. Wakacje bez wyjazdu jednak nie są takie złe, jak chcesz to podpowiem, co mogłabyś robić :]

    OdpowiedzUsuń